به میزبانی هرمزگان انجام می‌شود 

برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی



رئیس کمیته اجرایی مسابقات قرآن کریم سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور به میزبانی استان هرمزگان برگزار می‌‌شود.
 
به گزارش صبح ساحل، عباس اکبری افزود: برای نخستین بار مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.
اکبری اظهارداشت: قرآن کتابی است که با تمسک و توسل به آن، انسان می‌تواند به عرش برسد و با تلاوت قرآن، نور دیدگان انسان زیاد می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رستگاری انسان در دو جهان به وسیله قرآن تضمین می‌شود و این کتاب آسمانی مانند مشعلی فروزان است که انسان را از جهل و تاریکی رهایی می‌بخشد.
اکبری ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی هر ساله با برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در جهت ارتقای معنویت کارکنان خود گام برمی‌دارد.
وی گفت: این سازمان هر ساله با اعلام فراخوان برگزاری مسابقات قرآنی، از کارکنان و خانواده آنها جهت شرکت در این مسابقات دعوت می‌کند.
اکبری اضافه کرد: علاقمندان پس از شرکت در مسابقات مراحل مقدماتی در استان‌های محل اشتغال و برتر شدن در این مراحل، مجوز حضور در مرحله نهایی مسابقات را کسب می‌نمایند و امسال برگزاری مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی به استان هرمزگان سپرده شده‌است.
اکبری اظهارداشت: مرحله نهایی این دوره از مسابقات دوم تا چهارم اسفند ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: این دوره از مسابقات با حضور بیش از سیصد شرکت‌کننده در دو گروه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
اکبری خاطرنشان کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در رشته‌های حفظ (حفظ کل، حفظ ۲۰جزء، حفظ ۱۰جزء و حفظ پنج جزء)، قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار می‌شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها